Hva vi gjør
Visuell profil
En visuell profil er med å definere hvordan du skal kommunisere visuelt.
Dette er retningslinjer som skaper helhetlig uttrykk rettet mot din målgruppe.

Identitet i form og farge
Visuell identitet handler om hvordan din virksomhet ser ut for dine kunder.
En tydelig visuell profil bestående av logo, farger, typografi og andre grafiske elementer viser hva du vil formidle og hvordan du vil oppfattes. Den visuelle identiteten handler om alt en virksomhet står for og alt den ønsker å formidle.
Vi kan forstå den visuelle identiteten som designdelen av merkevarebygging, som til syvende og sist er en svært viktig del av hvordan du skal nå din målgruppe – det må være tydelig hvem du er.

En del av noe større
En visuell profil er en del av en større og mer helhetlig tanke om hvem du er for dine kunder. Du kommer et godt stykke på vei med en visuell profil alene, men å sette seg ned sammen med oss og virkelig undersøke hva din virksomhet står for, hvilke verdier som er viktige i arbeidet deres og hvordan dere ønsker å fremstå – ja det er da man kan finne en rød tråd å følge som skaper mye større verdi i det lange løp.
Og da er vi over på merkevarebygging og konseptutvikling, et langsiktig arbeid som bygges sten for sten på vei mot målet å skape tilhørighet hos dine kunder, og engasjere med ditt budskap.